پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4423
-
الف
+

اختصاصی: فیلم‌نوشت در «زیر تیغ»

برنامه «فیلم نوشت» امشب بررسی فیلمنامه سریال «زیر تیغ» را در دستور کار قرار داده است.

برنامه «فیلم نوشت» امشب بررسی فیلمنامه سریال «زیر تیغ» را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش آی‌فیلم، برنامه «فیلم نوشت» هر هفته به بررسی متن و فیلمنامه‌های سریال‌های فاخر و پرمخاطب تلویزیون می‌پردازد. این مجموعه تولید شبکه آی‌فیلم است و با نویسنده‌های سریال‌های تلویزیونی پرمخاطب به گفت‌وگو می‌پردازد و گاهی عوامل دیگر سریال‌ از جمله تهیه‌کننده و بازیگران نیز مقابل دوربین این برنامه می‌نشینند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، «فیلم‌نوشت» امشب به سراغ مجموعه  «زیر تیغ» و فیلمنامه این سریال رفته است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: محمود (پرویز پرستویی) و جعفر (آتیلا پسیانی) کارگران یک کارخانه یخچال‌سازی و از دوستان قدیمی و بسیار صمیمی یکدیگرند، آنها که در آستانه برگزاری مراسم ازدواج فرزندانشان رضا (کوروش تهامی) و مریم (الهام حمیدی) قرار دارند، طی ماجرایی غیرمنتظره با هم درگیر می‌شوند و این آغاز ماجراهایی پیچیده بین دو خانواده است، اتفاقاتی که تا رو‌در‌رویی دو خانواده و به خصوص همسرانشان طاهره (فاطمه معتمدآریا) و اعظم (فریبا جدیکار) پیش می‌رود.

در این سریال بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، آتیلا پسیانی، فاطمه معتمدآریا، کوروش تهامی، الهام حمیدی و هوشنگ توکلی به ایفای نقش پرداختند.

برنامه «فیلم نوشت» یکشنبه شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و در ساعت ۰۷:۳۰ صبح دوشنبه بازپخش آن روی آنتن می‌رود.

ه خ/ س م

نظر شما
ارسال نظر